Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

ACSM – Agile Certified Scrum Master

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

ACSM – Agile Certified Scrum Master

VARAA NYT
Kesto
2 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä

In this highly interactive course, you will acquire the specific skills, behaviours, and mindset necessary to become a successful Certified ScrumMaster® (CSM). This training provides you with the fundamentals of Agile and Scrum to help your team work together efficiently, and increase customer satisfaction with the continuous delivery of high-value software.

  • Become a Certified ScrumMaster and servant-leader to your development team, Product Owner, and organisation
  • Apply effective facilitation for Scrum meetings
  • Review effective change agent techniques to foster organisation buy-in to Scrum
  • Identify opportunities to remove impediments for team members

Introducing Agile Principles

  • Defining Agile values and principles
  • Contrasting Waterfall and Agile product-development philosophies
  • Confronting the challenges of adopting Agile
  • Creating a cross-functional team

Defining the Scrum Framework

Adopting Scrum

  • Defining the core Scrum Framework
  • Core Scrum team, artefacts and ceremonies
  • Adapting traditional business process to Scrum
  • Applying core Scrum Values

Scrum Roles, Ceremonies and Artefacts

Introducing the Core Scrum Roles

  • Outlining the three roles: ScrumMaster, Product Owner and Development team
  • ScrumMaster: performing as a servant leader to the team
  • Product Owner: developing the product vision and backlog
  • Development team: delivering the product increment
  • Defining the Core Scrum Ceremonies
  • Refining the Product Backlog
  • Holding the Sprint Planning meeting
  • Hosting the Daily Scrum
  • Leading Sprint Reviews
  • Facilitating successful Sprint Retrospectives

Detailing the Core Scrum Artefacts

  • Creating the Product Backlog
  • Implementing the Sprint Backlog
  • Defining the Definition of Done
  • Developing potentially shippable product increment

Refining the Product Backlog

Iterating the Product Backlog

  • Developing the Product Vision
  • Building the Product Backlog
  • Continuously refining the Product Backlog

Refining Product Delivery

  • Comparing iterative and incremental delivery
  • Decomposing Epics into features and stories
  • Releasing products with Minimal Marketable Features

Estimating and Prioritising Product Backlog Items

Creating user stories

  • Writing user stories with the Connextra format
  • Evolving product requirements
  • Applying frameworks to focus user stories
  • Developing products with progressive elaboration
  • Defining appropriate acceptance criteria
  • Removing user stories when appropriate

User story estimating

  • Sizing user stories
  • Estimating effort and business value level through relative measurement
  • Comparing and contrasting affinity and planning poker estimation techniques
  • Breaking user stories into tasks

Prioritising the Product Backlog

  • Ranking product backlog item priority at the release, product and project level
  • Utilising prioritisation techniques and frameworks
  • Identifying high-priority items for sprint planning

ScrumMaster Responsibilities to the Team

Growing the Scrum team

  • Enforcing the Scrum process
  • Establishing team working agreements
  • Removing Impediments
  • Becoming an Agile coach for your team

Ensuring long-term success

  • Continuously improving the team
  • Reporting appropriate metrics
  • Managing and reducing external dependencies
  • Adopting best practices for software engineering
  • Acting as an Agile champion in your organisation

In this highly interactive course, you will acquire the specific skills, behaviours, and mindset necessary to become a successful Certified ScrumMaster® (CSM). This training provides you with the fundamentals of Agile and Scrum to help your team work together efficiently, and increase customer satisfaction with the continuous delivery of high-value software.

  • Become a Certified ScrumMaster and servant-leader to your development team, Product Owner, and organisation
  • Apply effective facilitation for Scrum meetings
  • Review effective change agent techniques to foster organisation buy-in to Scrum
  • Identify opportunities to remove impediments for team members

Introducing Agile Principles

  • Defining Agile values and principles
  • Contrasting Waterfall and Agile product-development philosophies
  • Confronting the challenges of adopting Agile
  • Creating a cross-functional team

Defining the Scrum Framework

Adopting Scrum

  • Defining the core Scrum Framework
  • Core Scrum team, artefacts and ceremonies
  • Adapting traditional business process to Scrum
  • Applying core Scrum Values

Scrum Roles, Ceremonies and Artefacts

Introducing the Core Scrum Roles

  • Outlining the three roles: ScrumMaster, Product Owner and Development team
  • ScrumMaster: performing as a servant leader to the team
  • Product Owner: developing the product vision and backlog
  • Development team: delivering the product increment
  • Defining the Core Scrum Ceremonies
  • Refining the Product Backlog
  • Holding the Sprint Planning meeting
  • Hosting the Daily Scrum
  • Leading Sprint Reviews
  • Facilitating successful Sprint Retrospectives

Detailing the Core Scrum Artefacts

  • Creating the Product Backlog
  • Implementing the Sprint Backlog
  • Defining the Definition of Done
  • Developing potentially shippable product increment

Refining the Product Backlog

Iterating the Product Backlog

  • Developing the Product Vision
  • Building the Product Backlog
  • Continuously refining the Product Backlog

Refining Product Delivery

  • Comparing iterative and incremental delivery
  • Decomposing Epics into features and stories
  • Releasing products with Minimal Marketable Features

Estimating and Prioritising Product Backlog Items

Creating user stories

  • Writing user stories with the Connextra format
  • Evolving product requirements
  • Applying frameworks to focus user stories
  • Developing products with progressive elaboration
  • Defining appropriate acceptance criteria
  • Removing user stories when appropriate

User story estimating

  • Sizing user stories
  • Estimating effort and business value level through relative measurement
  • Comparing and contrasting affinity and planning poker estimation techniques
  • Breaking user stories into tasks

Prioritising the Product Backlog

  • Ranking product backlog item priority at the release, product and project level
  • Utilising prioritisation techniques and frameworks
  • Identifying high-priority items for sprint planning

ScrumMaster Responsibilities to the Team

Growing the Scrum team

  • Enforcing the Scrum process
  • Establishing team working agreements
  • Removing Impediments
  • Becoming an Agile coach for your team

Ensuring long-term success

  • Continuously improving the team
  • Reporting appropriate metrics
  • Managing and reducing external dependencies
  • Adopting best practices for software engineering
  • Acting as an Agile champion in your organisation