Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

CCEAA v1.0 – Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

CCEAA v1.0 – Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise

VARAA NYT
CCEAA v1.0 – Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise
Kesto
3 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä
  

28 excl. VAT

The Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA) v1.0 course teaches you how to execute advanced administration tasks associated with the Cisco® Contact Center Enterprise (CCE) solution through an in-depth examination of technical and operational requirements, and of the tools used to configure and ensure CCE solution functionality.

 

This class will help you:

  • Learn how to optimize management of CCE solutions for proactive management of contact centers tasks
  • Manage the effects of using CCE solutions for scalability and interaction between the solution components for centralized application management

After taking this course, you should be able to:

  • Describe the components, protocols, and call flow of Cisco Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) by referencing the discovery platform to prepare for further scripting and configuration activities.
  • Run the CCE Bulk Import utility using the CCE Web Administration tool to develop a base line CCE configuration.
  • Configure an advanced VoiceXML (VXML) application implementing DB lookup functionality and digit collection using Call Studio and CCE Scripting tools; present call data collected from the caller to the Agent desktop.
  • Provision CCE to support Cisco Unified Communications Manager (CUCM) calls to the Contact Center using CUCM and CCE configuration tools. This functionality enables CCE Route Requests from CUCM to support contacts initiated from a CUCM managed device (Gateways, Phones, Line Side Interactive Voice Response [IVR] Ports). This functionality can also enable non-Contact Center calls and calls handled by Agents, whether existing or new.
  • Access and deploy custom gadgets to the Finesse desktop using the CCE Web Administration tool to further enhance functionality of the Finesse Agent Desktop.
  • Successfully deploy Mobile Agent in a CCE Environment.
  • Successfully deploy Post Call Survey in a CCE Environment.

PCCE Review

  • Review PCCE Architecture and Components
  • Review PCCE Protocols

 

Introducing Bulk Import Tools

  • Use the PCCE Bulk Import Tool
  • Use Bulk Import Templates

 

Configuring Advanced Scripting and CCE Data Exchange

  • Design for Advanced Scripting
  • CCE Data Exchange

 

Cisco Unified Communications Manager Initiated Call Flows

  • Understand Transfer Types and Cisco Unified Custom Voice Portal (CVP) Call Flow Models
  • Describe Subsequent Transfers

 

Using Gadgets to Customize the Finesse Desktop

  • Obtain Finesse Custom Gadgets
  • Deploy Finesse Custom Gadgets

 

Implementing Mobile Agent

  • Examine Mobile Agent Functionality
  • Identify Mobile Agent Architecture and Components

 

Implementing Post Call Survey

  • Examine Post Call Survey Functionality
  • Configure Post Call Survey

 

Lab Practice

  • Review Discovery
  • Navigate CCE Discovery Architecture and Components
  • Import Bulk Data
  • Create a VXML Application Using Call Studio
  • Configure Precision Queues
  • Create a CCE Routing Script
  • Customize the Finesse Desktop
  • Test Your Call Flow
  • Configure Cisco Unified Communications Manager (CUCM) as Routing Client and Agent Transfers
  • Deploy Cisco Finesse Gadgets
  • Implement Mobile Agent
  • Deployment engineer
  • Sales engineer

To fully benefit from this course, you should have the following knowledge:

  • Basic knowledge of networking (Windows Active Directory, SQL) and components (servers, routers, switch) is helpful but not required.
  • Working knowledge of Unified Communications Manager and voice gateways
  • Basic understanding of Cisco Unified Contact Center Enterprise architecture and operation

 

 Recommended Cisco offerings that may help you meet these prerequisites:

  • Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA)
  • Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations (CCEF)
  • Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR)
  • Understanding CiscoCollaboration Foundations (CLFNDU)

The Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA) v1.0 course teaches you how to execute advanced administration tasks associated with the Cisco® Contact Center Enterprise (CCE) solution through an in-depth examination of technical and operational requirements, and of the tools used to configure and ensure CCE solution functionality.

 

This class will help you:

  • Learn how to optimize management of CCE solutions for proactive management of contact centers tasks
  • Manage the effects of using CCE solutions for scalability and interaction between the solution components for centralized application management

After taking this course, you should be able to:

  • Describe the components, protocols, and call flow of Cisco Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) by referencing the discovery platform to prepare for further scripting and configuration activities.
  • Run the CCE Bulk Import utility using the CCE Web Administration tool to develop a base line CCE configuration.
  • Configure an advanced VoiceXML (VXML) application implementing DB lookup functionality and digit collection using Call Studio and CCE Scripting tools; present call data collected from the caller to the Agent desktop.
  • Provision CCE to support Cisco Unified Communications Manager (CUCM) calls to the Contact Center using CUCM and CCE configuration tools. This functionality enables CCE Route Requests from CUCM to support contacts initiated from a CUCM managed device (Gateways, Phones, Line Side Interactive Voice Response [IVR] Ports). This functionality can also enable non-Contact Center calls and calls handled by Agents, whether existing or new.
  • Access and deploy custom gadgets to the Finesse desktop using the CCE Web Administration tool to further enhance functionality of the Finesse Agent Desktop.
  • Successfully deploy Mobile Agent in a CCE Environment.
  • Successfully deploy Post Call Survey in a CCE Environment.

PCCE Review

  • Review PCCE Architecture and Components
  • Review PCCE Protocols

 

Introducing Bulk Import Tools

  • Use the PCCE Bulk Import Tool
  • Use Bulk Import Templates

 

Configuring Advanced Scripting and CCE Data Exchange

  • Design for Advanced Scripting
  • CCE Data Exchange

 

Cisco Unified Communications Manager Initiated Call Flows

  • Understand Transfer Types and Cisco Unified Custom Voice Portal (CVP) Call Flow Models
  • Describe Subsequent Transfers

 

Using Gadgets to Customize the Finesse Desktop

  • Obtain Finesse Custom Gadgets
  • Deploy Finesse Custom Gadgets

 

Implementing Mobile Agent

  • Examine Mobile Agent Functionality
  • Identify Mobile Agent Architecture and Components

 

Implementing Post Call Survey

  • Examine Post Call Survey Functionality
  • Configure Post Call Survey

 

Lab Practice

  • Review Discovery
  • Navigate CCE Discovery Architecture and Components
  • Import Bulk Data
  • Create a VXML Application Using Call Studio
  • Configure Precision Queues
  • Create a CCE Routing Script
  • Customize the Finesse Desktop
  • Test Your Call Flow
  • Configure Cisco Unified Communications Manager (CUCM) as Routing Client and Agent Transfers
  • Deploy Cisco Finesse Gadgets
  • Implement Mobile Agent
  • Deployment engineer
  • Sales engineer

To fully benefit from this course, you should have the following knowledge:

  • Basic knowledge of networking (Windows Active Directory, SQL) and components (servers, routers, switch) is helpful but not required.
  • Working knowledge of Unified Communications Manager and voice gateways
  • Basic understanding of Cisco Unified Contact Center Enterprise architecture and operation

 

 Recommended Cisco offerings that may help you meet these prerequisites:

  • Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA)
  • Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations (CCEF)
  • Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR)
  • Understanding CiscoCollaboration Foundations (CLFNDU)
    Kurssiaikataulu
  • ` Jan 6 - Jan 8, 2025
  • ` Feb 3 - Feb 5, 2025
  • ` Mar 3 - Mar 5, 2025
  • ` Mar 31 - Apr 2, 2025
  • ` Apr 28 - Apr 30, 2025
  • ` May 26 - May 28, 2025