Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

SLX101 – Sales Cloud Training for Sales Reps Using Lightning

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

SLX101 – Sales Cloud Training for Sales Reps Using Lightning

VARAA NYT
Kesto
1 päivä
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä

Sales Cloud Training for Sales Reps is essential for Sales Representatives who are new to Salesforce Sales Cloud (and the new Lightning Experience) and need to quickly get up to speed on its productivity tools. Sales Reps will learn how to use the Sales Cloud to track prospective clients, manage accounts and opportunities, manage their workflow, communicate with clients, and run reports using the new Lightning Experience. This course is structured in a modular format and totals one full day of content.

When you complete this course, you will be able to:

  • Navigate Salesforce using the Lightning Experience.
  • Find and add information related to accounts, contacts, leads, opportunities, and activities.
  • Use Salesforce to create and track sales activities.
  • Enter information into Salesforce so managers can accurately analyze sales.
  • Customize Salesforce reports and charts to manage and analyze contact and account information.
  • Use Salesforce1 on a mobile device.

Introduction to Salesforce: Managing Your Accounts and Contacts

  • Get Started in Salesforce
  • Use Reports to Analyze Your Accounts
  • Research What’s Happening with Your Accounts
  • Use Chatter to Get More Information
  • View Current News About Your Accounts in Salesforce1
  • Create New Accounts and Contacts
  • Add Charts to List Views
  • Use Reports to Track At-Risk Accounts

Effective Prospecting: Managing Leads and Opportunities

  • Locate and Enter Leads in Salesforce
  • Use List Views to Organize and Prioritize Leads
  • Update Lead Status to Track Your Progress
  • Convert Qualified Leads to Accounts, Contacts, and Opportunities
  • Track Opportunities Through the Sales Process
  • Add Products to Opportunities
  • Find Information in Salesforce to Close Deals
  • Report on Leads and Opportunities

Sales Productivity: Streamlining Your Day

  • Use Tasks to Track Calls, Emails, and To-Dos in Salesforce
  • Locate, Add, and Complete Activities in Salesforce1
  • Tour the Today App in Salesforce1
  • Send Email Directly from Salesforce
  • Save Time with Standard and Custom Email Templates
  • Analyze your Sales Activities with Reports

Reporting: Track Your Deals

  • Work with Standard Reports
  • Customize Reports
  • Modify Report Options
  • Use the Report Builder for Deeper Customizations
  • Apply Report Filters and Filter Logic
  • Summarize Your Data in Reports
  • Add Charts to Reports
  • Use Dashboards to Visualize Data

Sales Cloud Training for Sales Reps is designed for:

  • Sales Representatives who are new to using Salesforce Sales Cloud and are using the Lightning Experience.

Sales Cloud Training for Sales Reps is essential for Sales Representatives who are new to Salesforce Sales Cloud (and the new Lightning Experience) and need to quickly get up to speed on its productivity tools. Sales Reps will learn how to use the Sales Cloud to track prospective clients, manage accounts and opportunities, manage their workflow, communicate with clients, and run reports using the new Lightning Experience. This course is structured in a modular format and totals one full day of content.

When you complete this course, you will be able to:

  • Navigate Salesforce using the Lightning Experience.
  • Find and add information related to accounts, contacts, leads, opportunities, and activities.
  • Use Salesforce to create and track sales activities.
  • Enter information into Salesforce so managers can accurately analyze sales.
  • Customize Salesforce reports and charts to manage and analyze contact and account information.
  • Use Salesforce1 on a mobile device.

Introduction to Salesforce: Managing Your Accounts and Contacts

  • Get Started in Salesforce
  • Use Reports to Analyze Your Accounts
  • Research What’s Happening with Your Accounts
  • Use Chatter to Get More Information
  • View Current News About Your Accounts in Salesforce1
  • Create New Accounts and Contacts
  • Add Charts to List Views
  • Use Reports to Track At-Risk Accounts

Effective Prospecting: Managing Leads and Opportunities

  • Locate and Enter Leads in Salesforce
  • Use List Views to Organize and Prioritize Leads
  • Update Lead Status to Track Your Progress
  • Convert Qualified Leads to Accounts, Contacts, and Opportunities
  • Track Opportunities Through the Sales Process
  • Add Products to Opportunities
  • Find Information in Salesforce to Close Deals
  • Report on Leads and Opportunities

Sales Productivity: Streamlining Your Day

  • Use Tasks to Track Calls, Emails, and To-Dos in Salesforce
  • Locate, Add, and Complete Activities in Salesforce1
  • Tour the Today App in Salesforce1
  • Send Email Directly from Salesforce
  • Save Time with Standard and Custom Email Templates
  • Analyze your Sales Activities with Reports

Reporting: Track Your Deals

  • Work with Standard Reports
  • Customize Reports
  • Modify Report Options
  • Use the Report Builder for Deeper Customizations
  • Apply Report Filters and Filter Logic
  • Summarize Your Data in Reports
  • Add Charts to Reports
  • Use Dashboards to Visualize Data

Sales Cloud Training for Sales Reps is designed for:

  • Sales Representatives who are new to using Salesforce Sales Cloud and are using the Lightning Experience.