Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

BPI – Introduction to Business Process Improvement (BPI)

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

BPI – Introduction to Business Process Improvement (BPI)

VARAA NYT
Kesto
3 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä

Learn to leverage your current business strategy to drive improvement, develop tools, identify problem areas, measure performance, validate change, and create models of current and future processes in this Business Process Improvement (BPI) training course. Gain the skills you need to employ a step-by-step BPI framework in your organisation to maximise efficiency and productivity.

  • Apply a BPI framework in your organisation
  • Identify processes in need of improvement
  • Create and implement stakeholder engagement and buy-in
  • Measure improvements using Key Performance Indicators (KPIs) linked to your business drivers

Building the Business Process Improvement (BPI) Framework

Defining BPI

  • Business process improvement vs. re-engineering
  • Driving innovation with BPI
  • Benchmarking your personal BPI skills

Uncovering BPI challenges

  • The evolution of process improvement
  • Defining a business process with the Business Process Improvement Framework (BPIF)

Evaluating the Organisation

Analysing the organisational mission and vision

  • Pinpointing influences on the business
  • MOST
  • Five forces
  • PESTLE
  • SWOT

Developing a communication plan

  • Identifying key stakeholders needs
  • Defining the phases of communication

Outlining the Current Process

Creating a Process Inventory

  • Defining different documentation methods
  • Determining Business Rules
  • Applying process prioritisation techniques

Enhancing your modelling skills

  • Evaluating modelling techniques and key principles
  • Modelling a cross-functional activity diagram

Designing appropriate measurements

  • Linking business drivers to measurements
  • Identifying Key Performance Indicators (KPIs)

Analysing and Improving the Process

Relating process measures to business drivers

  • Analysing process performance
  • Recognising the causes of poor process performance
  • Time
  • Cost
  • Quality
  • Satisfaction

Leveraging problem analysis criteria

  • People
  • Technology
  • Business rules
  • Materials
  • Investigating root cause using problem mapping tools
  • Relating root cause analysis to a business process

Modelling the “To-Be” Solution

Designing appropriate success criteria

  • Optimising vs. enhancing your business process
  • Focusing on customer needs
  • Determining value and uniqueness
  • Dissecting the “To-Be” process

Assessing process performance

  • Deriving KPIs from business drivers
  • Developing a KPI dashboard
  • Creating an assessment plan for your own process

Managing and Implementing Change

Maximising stakeholder buy-in

  • Targeting key stakeholders
  • Identifying stakeholder communication styles
  • Differentiating approach based on project phase

Driving change in organisations

  • Determining barriers to change
  • Identifying positive and negative forces for change
  • Developing and applying a force field analysis approach

Facilitating acceptance in your organisation

  • Determining organisational necessities
  • Communicating the innovation effectively
  • Preparing the implementation plan

Integrating BPI into Your Organisation

Implementing continuous improvement

  • Recognising the history of continuous improvement
  • Shadow pyramid
  • Six Sigma
  • TQM
  • Deploying SCARF to empower stakeholders

Creating a Business Process Improvement Center (BPIC)

  • Leveraging the BPIC to support stakeholders, business strategy and knowledge capture
  • Applying the BPI framework using the BPIC
  • Promoting a structured approach to BPI

Focusing on feedback and measurement

  • Appraising BPI processes in organisations
  • Prioritising changes using the Ease/Impact matrix
  • Detailing the BPI implementation plan

Experience at the level of:

  • Introduction to Business Intelligence: Designing a Successful BI Programme (BIDSP), or
  • BCS Foundation Certificate in Business Analysis

Learn to leverage your current business strategy to drive improvement, develop tools, identify problem areas, measure performance, validate change, and create models of current and future processes in this Business Process Improvement (BPI) training course. Gain the skills you need to employ a step-by-step BPI framework in your organisation to maximise efficiency and productivity.

  • Apply a BPI framework in your organisation
  • Identify processes in need of improvement
  • Create and implement stakeholder engagement and buy-in
  • Measure improvements using Key Performance Indicators (KPIs) linked to your business drivers

Building the Business Process Improvement (BPI) Framework

Defining BPI

  • Business process improvement vs. re-engineering
  • Driving innovation with BPI
  • Benchmarking your personal BPI skills

Uncovering BPI challenges

  • The evolution of process improvement
  • Defining a business process with the Business Process Improvement Framework (BPIF)

Evaluating the Organisation

Analysing the organisational mission and vision

  • Pinpointing influences on the business
  • MOST
  • Five forces
  • PESTLE
  • SWOT

Developing a communication plan

  • Identifying key stakeholders needs
  • Defining the phases of communication

Outlining the Current Process

Creating a Process Inventory

  • Defining different documentation methods
  • Determining Business Rules
  • Applying process prioritisation techniques

Enhancing your modelling skills

  • Evaluating modelling techniques and key principles
  • Modelling a cross-functional activity diagram

Designing appropriate measurements

  • Linking business drivers to measurements
  • Identifying Key Performance Indicators (KPIs)

Analysing and Improving the Process

Relating process measures to business drivers

  • Analysing process performance
  • Recognising the causes of poor process performance
  • Time
  • Cost
  • Quality
  • Satisfaction

Leveraging problem analysis criteria

  • People
  • Technology
  • Business rules
  • Materials
  • Investigating root cause using problem mapping tools
  • Relating root cause analysis to a business process

Modelling the “To-Be” Solution

Designing appropriate success criteria

  • Optimising vs. enhancing your business process
  • Focusing on customer needs
  • Determining value and uniqueness
  • Dissecting the “To-Be” process

Assessing process performance

  • Deriving KPIs from business drivers
  • Developing a KPI dashboard
  • Creating an assessment plan for your own process

Managing and Implementing Change

Maximising stakeholder buy-in

  • Targeting key stakeholders
  • Identifying stakeholder communication styles
  • Differentiating approach based on project phase

Driving change in organisations

  • Determining barriers to change
  • Identifying positive and negative forces for change
  • Developing and applying a force field analysis approach

Facilitating acceptance in your organisation

  • Determining organisational necessities
  • Communicating the innovation effectively
  • Preparing the implementation plan

Integrating BPI into Your Organisation

Implementing continuous improvement

  • Recognising the history of continuous improvement
  • Shadow pyramid
  • Six Sigma
  • TQM
  • Deploying SCARF to empower stakeholders

Creating a Business Process Improvement Center (BPIC)

  • Leveraging the BPIC to support stakeholders, business strategy and knowledge capture
  • Applying the BPI framework using the BPIC
  • Promoting a structured approach to BPI

Focusing on feedback and measurement

  • Appraising BPI processes in organisations
  • Prioritising changes using the Ease/Impact matrix
  • Detailing the BPI implementation plan

Experience at the level of:

  • Introduction to Business Intelligence: Designing a Successful BI Programme (BIDSP), or
  • BCS Foundation Certificate in Business Analysis