Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

Symantec Web Security Service Diagnostic and Troubleshooting R2

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

Symantec Web Security Service Diagnostic and Troubleshooting R2

VARAA NYT
Kesto
2 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä

The Symantec Web Security Service Diagnostics and Troubleshooting course is intended for IT professionals who will be diagnosing and troubleshooting the Symantec Web Security Service (WSS).

Associated certification:

  • Exam 250-554: Symantec Web Security Service – R1.2 Technical Specialist
  • Describe the architecture, components and process flow of WSS
  • Identify the steps to diagnose, troubleshoot and resolve a broad range of issues with WSS to include Access Methods, Authentication Means, Web and File Access, as well as Performance Issues

Module 1: Web Security Service Architecture, Components, Architecture and Integrations

  • Understand the Troubleshooting Methodology
  • Know the core components
  • Comprehend the Architecture and Process flow
  • Basic understanding of:
    • Cloud Firewall Service
    • Data Loss Prevention Integration
    • CloudSOC Integration
    • Web Isolation Integration

Module 2: WSS Corporate Access Methods

  • Define problems with Corporate Access Methods
  • Diagnose and Solve problems with Corporate Access Methods
  • Results with Corporate Access Methods

Module 3: WSS Remote Access Methods

  • Define problems with Remote Access Methods
  • Diagnose and Solve problems with Remote Access Methods
  • Results with Remote Access Methods

Module 4: WSS Authentication Means

  • Define problems with Authentication Means
  • Diagnose and Solve problems with Authentication Means
  • Results with Authentication Means

Module 5: Website and File Access Issues

  • Define Website and File Access Issues
  • Diagnose and Solve Website and File Access Issues
  • Results with Website and File Access Issues

Module 6: WSS Performance Issues

  • Component, Architecture and Process Flow of WSS Internet Performance Issues
  • Define problems with WSS Internet Performance Issues
  • Diagnose Problems with WSS Internet Performance Issues
  • Solving Problems with WSS Internet Performance Issues
  • Results of Internet Performance Issues with WSS

Module 7: Key Points of Diagnostics and Troubleshooting

  • Examining WSS Architecture, Components, and Integrations – Key Points
  • Corporate Access Methods Module – Key Points
  • Remote Access Methods Module – Key Points
  • Authentication Means Module – Key Points
  • Troubleshooting Website and File Access Issues – Key Points
  • Troubleshooting Performance Issues – Key Points
  • Either the Web Security Service Core Administration R1 course or the Web Security Service Planning, Implementation and Administration R1.1 course
  • Symantec Diagnostic and Troubleshooting Methodology Course (eLearning – 15 min.)
  • Internet protocols, authentication and network communications.

The Symantec Web Security Service Diagnostics and Troubleshooting course is intended for IT professionals who will be diagnosing and troubleshooting the Symantec Web Security Service (WSS).

Associated certification:

  • Exam 250-554: Symantec Web Security Service – R1.2 Technical Specialist
  • Describe the architecture, components and process flow of WSS
  • Identify the steps to diagnose, troubleshoot and resolve a broad range of issues with WSS to include Access Methods, Authentication Means, Web and File Access, as well as Performance Issues

Module 1: Web Security Service Architecture, Components, Architecture and Integrations

  • Understand the Troubleshooting Methodology
  • Know the core components
  • Comprehend the Architecture and Process flow
  • Basic understanding of:
    • Cloud Firewall Service
    • Data Loss Prevention Integration
    • CloudSOC Integration
    • Web Isolation Integration

Module 2: WSS Corporate Access Methods

  • Define problems with Corporate Access Methods
  • Diagnose and Solve problems with Corporate Access Methods
  • Results with Corporate Access Methods

Module 3: WSS Remote Access Methods

  • Define problems with Remote Access Methods
  • Diagnose and Solve problems with Remote Access Methods
  • Results with Remote Access Methods

Module 4: WSS Authentication Means

  • Define problems with Authentication Means
  • Diagnose and Solve problems with Authentication Means
  • Results with Authentication Means

Module 5: Website and File Access Issues

  • Define Website and File Access Issues
  • Diagnose and Solve Website and File Access Issues
  • Results with Website and File Access Issues

Module 6: WSS Performance Issues

  • Component, Architecture and Process Flow of WSS Internet Performance Issues
  • Define problems with WSS Internet Performance Issues
  • Diagnose Problems with WSS Internet Performance Issues
  • Solving Problems with WSS Internet Performance Issues
  • Results of Internet Performance Issues with WSS

Module 7: Key Points of Diagnostics and Troubleshooting

  • Examining WSS Architecture, Components, and Integrations – Key Points
  • Corporate Access Methods Module – Key Points
  • Remote Access Methods Module – Key Points
  • Authentication Means Module – Key Points
  • Troubleshooting Website and File Access Issues – Key Points
  • Troubleshooting Performance Issues – Key Points
  • Either the Web Security Service Core Administration R1 course or the Web Security Service Planning, Implementation and Administration R1.1 course
  • Symantec Diagnostic and Troubleshooting Methodology Course (eLearning – 15 min.)
  • Internet protocols, authentication and network communications.