Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

Symantec Client Management Suite 8.5 Administration

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

Symantec Client Management Suite 8.5 Administration

VARAA NYT
Kesto
3 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä

The Symantec Client Management Suite 8.5 Administration course is designed for professionals tasked with using Symantec’s Client Management Suite (CMS) to manage their software and hardware resources in their organizations. This 3 days, instructor-led, hands-on course teaches students the underlying components and concepts of the Symantec Management Platform along with the Symantec Management Console that is used by CMS to perform its management functions.

Associated certification:

  • Exam 250-447: Symantec Client Management Suite 8.5 Technical Specialist
  • Discover and import resources
  • Gather hardware, software and OS inventory
  • Remotely manage computers
  • Maintain a software repository
  • Deliver, meter and track software
  • Deliver software to managed computers
  • Distribute software updates
  • Analyze gathered data using reports

Module 1: Discovering Resources within the Environment

  • Introducing Resource Discovery
  • Using CMS to Discover and Import Resources
  • Adding CMS inventory to resources
  • Validating CMS discovery processes

Module 2: Reducing Desk-side visits with Remote Support

  • Agent Health
  • Introducing Remote Access Connector
  • Overview of Real-time System Manager

Module 3: Business Analytics & Reporting Topic 1

  • Introduction to reporting
  • Standard reporting
  • IT Analytics Reporting

Module 4: Effective Software Management

  • Software Management Overview
  • Discovering Software Information in the Environment
  • Developing the Software Catalog
  • Managing the Software Catalog
  • Efficient Software Distribution
  • Enforcing Software Use and Execution

Module 5: Improved Security Through Automated Patch Management

  • Patch Management Solution Overview
  • Using Patch Management Solution for Windows

Module 6: Endpoint Lifecycle Deployment & Staging M

  • Introducing Deployment Solution
  • Configuring Deployment Solution
  • Creating and managing deployment jobs and tasks
  • Deployment Solution imaging

Appendix A: Server

  • Management Suite Overview
  • Benefits of Server Management Suite
  • SMS Features Overview

Appendix B: Monitor and Alerting

  • Monitor Solution Overview
  • Monitor Policies
  • Tasks and Actions
  • Using Monitor Rules and Metrics
  • Reviewing the Data
  • A basic understanding and working knowledge of Microsoft Windows (7, 8, 10, 2008, 2012) OS and optionally Linux and Mac OS.
  • Management Suite 8.5 Administration course, it is strongly recommended that you complete the following ITMS Fundamentals web based training modules:
    • Symantec Management Platform & ITMS Overview
    • Basic Architecture Overview
    • Installation and Configuration
    • Understanding Organizational Views and Groups
    • Managing Targets and Filters
    • Managing Policies, Jobs and Tasks

The Symantec Client Management Suite 8.5 Administration course is designed for professionals tasked with using Symantec’s Client Management Suite (CMS) to manage their software and hardware resources in their organizations. This 3 days, instructor-led, hands-on course teaches students the underlying components and concepts of the Symantec Management Platform along with the Symantec Management Console that is used by CMS to perform its management functions.

Associated certification:

  • Exam 250-447: Symantec Client Management Suite 8.5 Technical Specialist
  • Discover and import resources
  • Gather hardware, software and OS inventory
  • Remotely manage computers
  • Maintain a software repository
  • Deliver, meter and track software
  • Deliver software to managed computers
  • Distribute software updates
  • Analyze gathered data using reports

Module 1: Discovering Resources within the Environment

  • Introducing Resource Discovery
  • Using CMS to Discover and Import Resources
  • Adding CMS inventory to resources
  • Validating CMS discovery processes

Module 2: Reducing Desk-side visits with Remote Support

  • Agent Health
  • Introducing Remote Access Connector
  • Overview of Real-time System Manager

Module 3: Business Analytics & Reporting Topic 1

  • Introduction to reporting
  • Standard reporting
  • IT Analytics Reporting

Module 4: Effective Software Management

  • Software Management Overview
  • Discovering Software Information in the Environment
  • Developing the Software Catalog
  • Managing the Software Catalog
  • Efficient Software Distribution
  • Enforcing Software Use and Execution

Module 5: Improved Security Through Automated Patch Management

  • Patch Management Solution Overview
  • Using Patch Management Solution for Windows

Module 6: Endpoint Lifecycle Deployment & Staging M

  • Introducing Deployment Solution
  • Configuring Deployment Solution
  • Creating and managing deployment jobs and tasks
  • Deployment Solution imaging

Appendix A: Server

  • Management Suite Overview
  • Benefits of Server Management Suite
  • SMS Features Overview

Appendix B: Monitor and Alerting

  • Monitor Solution Overview
  • Monitor Policies
  • Tasks and Actions
  • Using Monitor Rules and Metrics
  • Reviewing the Data
  • A basic understanding and working knowledge of Microsoft Windows (7, 8, 10, 2008, 2012) OS and optionally Linux and Mac OS.
  • Management Suite 8.5 Administration course, it is strongly recommended that you complete the following ITMS Fundamentals web based training modules:
    • Symantec Management Platform & ITMS Overview
    • Basic Architecture Overview
    • Installation and Configuration
    • Understanding Organizational Views and Groups
    • Managing Targets and Filters
    • Managing Policies, Jobs and Tasks